duminică, 14 iunie 2009

TNL Arad

Sâmbătă, 13 iunie, a avut loc Conferinţa Teritorială a TNL Arad. M-am bucurat să mă număr printre invitaţii la acest eveniment, pentru că am văzut peste 200 de tineri arădeni care au venit interesaţi să-şi desemneze reprezentanţii, deşi veneau după o campanie electorală deloc uşoară. Mai mult, am simţit o atitudine constructivă, am simţit că echipa de tineri liberali nu doreau doar "să se aleagă" pe nişte funcţii la TNL, ci doreau să sprijine afirmarea unor tineri ca lideri ai PNL. Lideri de care este nevoie şi pe care, în contextul politic local, PNL îi caută de ceva vreme. Poate că dacă ar căuta printre tinerii liberali cu care ne-am întâlnit ieri, ar fi mai multe şanse să îi găsească pe cei mai potriviţi.
Mult succes noi echipe de conducere şi preşedintelui ales Cristian Urzică!
Seara târziu am ajuns în Târgu Jiu, din fericire după evenimentele violente de la stadion, evenimente în ochii autorităţilor statului... dar mai povestim şi mâine.

Niciun comentariu: