sâmbătă, 13 iunie 2009

prima mea candidatura la o funcţie de conducere în PNL

Răspunsul colegilor din filiala PNL Sector 6 faţă de candidatura mea a fost unul pozitiv: am primit nu doar responsabilitatea funcţiei de vicepreşedinte, dar şi un număr de voturi faţă de care am o mare responsabilitate să nu dezamăgesc.
Am spus ieri că avem o mare responsabilitate faţă de PNL, pentru că dacă nu vom fi peste patru ani primii, s-ar putea să nu mai fim deloc. Un început de drum dificil, dar foarte important.
Vă mulţumesc!

3 comentarii:

Stelutza spunea...

Felicitările mele!Sunt sigura că vei reuşi ceea ce ţi-ai propus!Mult succes!

Radu spunea...

Felicitari pentru functie, nu stiu insa daca va fi o schimbare majora in bine fiindca din pacate nu exista acea schimbare unde ar trebui sa fie. Bafta la treaba dar cam greu cu Kung-Fu Manescu :)

Liviu Jicman spunea...

@ Stelutza
Multumesc! Va fi nevoie de mai mult decat increderea primita pentru diverse functii ca sa reusim, dar sunt optimist.

@ Radu
Cred că dacă este nevoie de schimbare, este nevoie în primul rând de o anumită schimbare a mentalităţilor, este nevoie ca fiecare să-şi asume bucăţica lui şi acolo să aibă iniţiativă şi să performeze, apoi la momentul de bilanţ să facem analiza, altfel oricât de inspirat va fi un lider sau altul, e greu să se producă minuni.