sâmbătă, 6 iunie 2009

Ce aşteptăm de la reprezentanţii noştri în P.E.?

Astăzi alegem europarlamentarii români care ne vor reprezenta timp de cinci ani în Parlamentul European. După ce ne-am plâns toată campania că dezbaterea nu este suficient de aplecată pe teme europene, eu cel mai mult mi-aş dori de la aceste alegeri ca activitatea fiecărui europarlamentar să fie urmărită, mediatizată, apreciată sau sancţionată, astfel încât noi, cei care votăm să aflăm ce am ales şi cum ne pot reprezenta europarlamentarii în fiecare zi din aceşti cinci ani şi nu doar în luna de campanie.
Şi mai îmi doresc ca cetăţeanul simplu, neimplicat politic, să aibă un cuvânt mai important de spus în desemnarea reprezentanţilor fiecărui partid. De aceea am propus acest sondaj on-line... aşa că nu uitaţi să votaţi, ultima ocazie :D
Dumneavoastră ce aţi aştepta de la europarlamentarii aleşi astăzi?

Niciun comentariu: