vineri, 13 martie 2009

deschiderea PNL

In ultima postare de pe pagina pesonală a preşedintelui PNL Călin Popescu Tăriceanu, postare pe tema dezbaterii televizate de la "Sinteza zilei", domnia sa ne vorbeşte, printre altele, despre deschiderea porţilor partidului spre publicul larg.

Citez un fragment semnificativ pe această temă:
"Am deschis larg uşile partidului şi am dezbătut public, împreună cu Crin Antonescu, care este cel mai bun drum înainte pentru PNL şi pentru România. Este mai mult decât un simplu exerciţiu de democraţie. Este un exerciţiu de respect pentru români, indiferent că votează pentru PNL, sau nu.Partidele ar trebui să fie organizaţii deschise publicului larg. Fiecare român ar trebui să poată afla, de la liderii partidului, ce îşi propun şi care sunt politicile economice pe care le au. Partidul este o organizaţie deschisă spre societatea civilă."

Salut lansarea în dezbaterea publică, dar mai ales în dezbaterea internă din PNL, a acestei teme, care ar putea fi una esenţială şi de forţă în plan politic şi aştept cu viu interes opiniile altor liberali exprimate pe această temă şi mai ales concluziile post-congres. Sunt un susţinător al acestei soluţii, iar părerile mele pe subiect, exprimate anterior, le găsiţi aici şi aici.

2 comentarii:

Aura Matei spunea...

La acest congres, eu cred că incumbent-ul este mai potrivit. Asta spre deosebire de majoritatea dăților când mă tot plasam în opoziție. Ideea e ca eu nu pot identifica absolut nici un domeniu de competență pe politici a lui Crin. Deși îi apreciez calitățile oratorice, cred ca îi lipsesc cele manageriale și că un partid se conduce nu numai cu oratorie (unde Călin stă prost în ciuda antrenamentului), ci cu o viziune politică, management și capacitatea de a înțelege politicile, mai ales acum în criză. Pentru o perioadă mai boemă, de creștere mică și constantă a economiei, Crin ar fi mers, dar nu acum. Acum, experiența guvernamentală și echipa de consultanți îl recomandă, după părerea mea, mai mult pe Călin.

Anonim spunea...

In primul rand initiativa e total laudabila (fireasca si necesara in acelasi timp). In al doilea rand ca o mica observatie acelasi lucru cred ca ar trebui sa se faca si in interiorul partidului :)
Cat despre comentariul Aurei sunt total de acord , nici mie nu-mi plac oamenii care cauta sa fie de succes evitand responsabilitati.