joi, 19 martie 2009

Congresul PNL

Două zile vor dura lucrările Congresului Extraordinar PNL, unde vom alege conducerea centrală a partidului, vom valida modificările la Statutul PNL, dar vom avea şi ocazia unor dezbateri sper cat mai interesante.

Pentru mine fiecare congres PNL la care am participat a fost un moment de referinţă, un moment la care m-am raportat ulterior în activitatea politică, aşa că zilele astea probabil că dacă aş povesti, aş avea multe de povestit, aşa că despre concluzii voi vorbi la rece.

Însă până atunci, dacă aveţi comentarii, întrebări, curiozităţi, vă invit să vă exprimaţi, şi promit să răspund, în timp real.

Un comentariu:

john spunea...

Ei...eu nu am participat niciodata la un congres din mai multe ratiuni dar astazi vreau sa stiu si eu ce se intampla intre cei doi pretendenti la functia de presedinte PNL...si cum nu pot fi acolo fizic voi fi...virtual. Se relateaza in direct pe blogul lui Dan Andronic, live blogging pe http://www.danandronic.ro/?p=563