vineri, 20 februarie 2009

101 articole

Nu prea obişnuiesc să mă emoţioneze statisticile, însă în această seară când am vrut sa mai adaog o postare pe blog, am descoperit că tocmai am depăşit 100 de articole. Astfel că postarea de ieri a marcat centenarul :D!

În primul rând doresc să vă mulţumesc dumneavoastră, cei care mă citiţi priontre rânduri, mai des sau mai rar, ocazional, întâmplător sau cu fidelitate, pentru că priviţi cu interes comentariile mele, deseori mai puţin inspirate, poate uneori mai interesante. Atenţia dumneavoastră mă face să perseverez în scrierile pe acest blog şi să încerc să-mi îmbunătăţesc stilul.

Ca să ne şi amuzăm, am găsit o poză drăguţă. Sper că nu descrie activitatea acestui blog:






2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru aniversare ! La 1001 articole trebuie sa promiti ca o sa dai o bere totusi :)

Liviu Jicman spunea...

Promit să dau 11 beri la 1001 articole