miercuri, 21 ianuarie 2009

pana in 89 gluma era singura portita de libertate

Nu-mi propun as fiu de fiecare data original pe blog sau sa surprind, asa ca astazi voi relua o secventa pe care am vazut-o aseara pe postul antena 3, secventa preluata de pe youtube, care a preluat-o la randul lui din arhiva tvr.

Poate ca cei care nu au urmarit sinteza zilei de aseara vor fi interesati, dar chiar si pentru cei care v-ati uitat la tv aseara, v-o recomand, pentru ca am gasit versiunea integrala, iar finalul acesteia, nedifuzat aseara este poate mai sugestiv decat intreagul scheci, si mai graitor pentru momentul actual, pentru clipe din trecut si speram nu si din viitor.

Ma gandeam sa va redau secventa fara alte comentarii, dar din fericire am simtit nevoia unor precizari, pentru ca poate unii nu vom mai intelege, fie ca este vorba despre cei mai tineri ca mine care nu au intrat in contact cu astfel de vremuri sau chiar despre oricare dintre noi, indiferent de varsta, care am inceput sa uitam....

In dialogul redat, in mod genial din punct de vedere al scrierii umoristice si la fel de genial interpretat, Toma Caragiu evita sa pronunte "cuvinte cheie" care erau interzise in acele vremuri, precum: icoane, Dumnezeu, religie etc.. In era telefoanelor mobile, ajungem si noi oare incet incet sa ne ferim sa spunem: terorist, teroare, dictatura, servicii, cenzura, Zeus? Hai sa vedem impreuna finalul (eu zic sa sacrificati cateva minute de relaxare azi, merita!):


Un comentariu:

Calbajos spunea...

Salut.Super tare faza cu videoclipul cu Toma Caragiu.Chiar mi-a smuls niste zambete ! Mereu actuale aceste scenete ...!