marți, 5 august 2008

ce-o fi si cu uninominalul?

Pentru ca mi-am depus intentia de a candida din partea PNL la viitoarele alegeri intr-un colegiu uninominal la Camera Deputatilor, si pentru ca ma numar printre candidatii liberali aflati in aceasta cursa, chiar daca deocamdata suntem in preliminarii, m-am decis la sfarsitul acestei saptamani sa cer cateva opinii despre viitoarele alegeri.

Zis-si-facut: impreuna cu cativa colegi reveniti deja din vacanta, am cerut opinii de la cei prezenti in parc duminica







Spre surpinderea mea placuta, cei retinceti la dialog nu au fost prea numerosi. Poate ca dorinta de comunicare a oamenilor exista, daca sunt ascultati si altcandva decat in saptamana votului.





Prima mea concluzie?



Desi au crezut in "uninominal", oamenii incep deja sa-si piarda si aceasta speranta vazand bilciul care vine odata cu acest test. Exista impresia ca este imparteala acelorasi posturi de catre aceiasi puternici ai vremii.

In ceea ce ma priveste, m-am bucurat ca am fost privit cu incredere si interes de oameni din toate categoriile de varsta si ca tineretea mea nu a fost un element de indoiala.


Cred ca va fi de datoria mea si a altora implicati in aceasta competitie sa redam macar o parte din incredere oamenilor.

Un comentariu:

dclau spunea...

Liviu, votul uninominal este sansa ta reala de a-ti implementa obiectivele.Ai toate atuurile ptr a fi castigator in cursa ptr Parlament: esti singurul candidat care deja a comunicat direct cu alegatorii, le stii cartierul, nevoile si cunosti indeajuns de bine sistemul pentru a-l putea folosi in avantajul lor.Tu si echipa ta puteti raspunde provocarii de a aduce alegatorii la un vot pozitiv, in favoarea ta.