luni, 2 iunie 2008

Va multumesc!

Alegatorii si-au desemnat reprezentantii pentru consilii judetene, consilii locale, iar in unele cazuri chiar si primarii.

In Bucuresti vom avea un al doilea tur de alegeri la primarica capitalei si la patru dintre cele sase sectoare. Din pacate, oferta partidelor n-a convins decat o minoritate dintre bucuresteni sa sustina una dintre platforme.

Pentru mine aceasta campanie a insemnat o ocazie deosebita sa pot schimba opinii cu multi dintre bucuresteni, fie ca a fost vorba despre tineri de varsta mea, cetateni din cartierul meu sau pur si simplu bucuresteni din sectorul 6 sau din alte zone din Bucuresti. Chiar daca scorul inregistrat de PNL pentru Consiliul General nu este suficient pentru candidatura mea in acest for, cred ca pentru mine experienta de comunicare pe care am avut-o poate fi chiar mai importanta decat un mandat de consilier general, daca voi stii sa o fructific.

Multumesc tuturor celor care mi-au acordat increderea, fie prin sustinerea sau votul lor, fie pur si simplu pentru faptul ca, indiferent de optiunea politica, au avut incredere ca impreuna putem schimba imaginea orasului, prin dialog si implicare.

Despre concluziile acestei campanii, intr-un articol viitor...

Niciun comentariu: