marți, 27 mai 2008

raspuns pentru un coleg din Regie

In ultima vreme nu prea am avut timp sa scriu articole pe blog, pentru ca mi-am propus, la inceputul acestei campanii, sa vorbesc dircet cu cat mai multi oameni din Bucuresti in aceasta perioada, asa ca mai toata ziua sunt in campanie.

Am avut un schimb de mesaje cu unul dintre interlocutorii mei din Regie, si m-am hotarit, cu acordul ambelor parti, sa postez dialogul pe blog, pentru ca raspunsul ar putea fi relevant si pentru intrebari asemanatoare:

Sent: Tuesday, May 13, 2008 2:02 PM
Subject: despre campanie
Salut.
Am vorbit acum cateva zile cu tine cand erai cu campania prin Regie. Foarte buna ideea de a iesi personal pentru a promova.
Eu sunt student la stiinte politice si in trecut am mai lucrat la niste campanii de promovare.Vroiam doar sa-ti spun ca desi e bine ca ai iesit in strada,nu stiu daca locatia (complexul studentesc) a fost cea mai buna alegere...deoarece 90% din cei de acolo sunt din provincie si nu vor vota in Bucuresti.
Mult succes in campanie si la alegeri.


Liviu Jicman wrote:
Salut!
Iti multumesc pentru mesaj si pentru sfat, cu atat mai mult cu cat ai dreptate. Exista cateva motive pentru care ne-am intalnit in locatia respectiva.
Primul dintre ele este acela ca imi propun ca, mai ales dupa alegeri, daca am sansa sa devin consilier general, sa nu ma limitez la o reprezentare cu caracter general si confuz a bucurestenilor, ci sa ma preocup in special de reprezentarea intereselor oamenilor dintr-o anumita zona de responsabilitate, respectiv Crangasi-Regie. Eu locuiesc in cartierul Crangasi, destul de aproape. Aici am o mentiune suplimentara, despre care vreau sa-ti vorbescu tocmai pentru ca esti student la stiinte politice: Personal cred ca este un paradox nefericit ca vom avea vot-uninominal pentru alegerea parlamentarilor, care voteaza legi pentru toata tara, dar vor fi alesi in colegii uninominale formate din cateva zeci de mii de locuitori (ceea ce e bine), dar in cazul consilierilor locali si mai ales in cazul consilierilor generali din Bucuresti, alegem pe lista niste oameni la gramada care sa fie responsabili de o populatie de mai multe milioane de oameni - plus cei care tranziteaza Bucurestiul - fara o responsabilitate clara, si, mai ales, fara o posibilitate reala de a fi evaluati individual pentru ce au facut in mandatul lor fiecare personal, nu doar partidul care i-a trimis acolo.
Un al doilea motiv este acela ca, am detinut, in cadrul PNL, mai multe functii legate de studenti, am fost presedinte al Clubului Studentesc Liberal Bucuresti (organizatia de studenti a PNL), apoi am fost presedinte la nivel national al Cluburilor Studentesti Liberale pana la inceputul acestui an. Prin urmare mi se pare normal si oarecum de datoria mea sa-mi propun ca si candidat macar, poate si din calitatea de consilier general, daca am ceva noroc si sustinere, sa reprezint pe lista PNL - studentii liberali , iar in Consiliu, studentii in general.
Pe langa cele mentionate, iti pot spune ca particip la campania PNL pe Bucuresti sau in Sectorul 6, filiala in care sunt eu membru, cu colegii si echipa de aici, iar acest "exercitiu" este unul pe care mi l-am asumat pe cont propriu, mai mult pentru linistea mea decat pentru rezultatul electoral al PNL.
Totusi sa stii ca studentii pot vota, daca au viza de flotant, la alegerile locale, si eu sper sa o faca. Din pacate, nu vor exista spectii studentesti speciale, dar caminele vor fi repartizate la una dintre sectiile cu liste permanente. Acuma, cati dintre voi veti merge la vot efectiv ... depinde de voi :D
Sper sa pastram legatura si multumesc de urare!
Liviu Jicman

Un comentariu:

dclau spunea...

este ingrijorator faptul ca studentii bucuresteni nu stiu ca au dreptul sa voteze pt alegerile locale, daca au viza de flotant!

Este alarmant faptul ca nu sunt informati cu privire la drepturile lor. De ce nu prezinta interes?

Nu mai au credibilitate sau nu se vrea ca ei sa fie informati?